Mina nya löften/bucket list

Jag är en person som gillar att pressa mig själv men får lätt ångest och stress för att jag gör det. Därför har 2015 lista blivit annorlunda iår än hur det brukar se ut. Jag har satt ut mål för mig själv som jag vet att jag har möjligheten att klara av. Jag har INTE kommit upp med saker som jag själv behöver pressa mig till max så att jag inte mår bra av det tillslut. Därför har jag gjort som två olika listor. En som är  som en Bucket list av saker jag ska göra år 2015. Den andra är mer löften som jag ska tänka på under 2015.
 
Bucket list:
- Köpa kamera huset (Nikon 7100) 
- Köpa kamera objektivet (Nikkon 55mm 1.8)
- Köpa gymkort
- Göra alla läxor från skolan
- Spara 500kr i månaden i kontanter i spargris
- Träna och äta mer hälsosamt
 
Löften:
- Lägga enerig på rätt saker.
- Umgås med personer som ger energi, inte tar.
- Sluta pressa mig själv för hårt utan vara nöjd för det jag gjort, inte vara sur för det jag inte gjort.
 
 
 
 
 

Kommentera här: