Ask.fm

Detta är en sida som har fått stor uppmärksamhet. Jag vet att jag skriver om detta väldigt sent men jag bryr mig inte om jag skulle göra det nu, om en månad eller för 4 månader sedan för jag tycker fortfarande att det är väldigt viktigt att skriva om . Det gör jag bara för att jag avskyr allt hat som kommer där ifrån. Jag vet att Kissie inte skrev om detta för så länge om att hon var tvungen att ha polis skydd på julafton för att hon blivit hotad till livet. Det är något som jag tycket är helt sjukt. Alla människor måste känna vart gränsen går. Att det är inte tillåtet, inte ok, inte någonting annat än dumt att hota någon på det sättet utan att inse att det är fel. 
 
Det är inte bara Kissie utan många andra som drabbats utav hot och hat på ask.fm. Många unga som inte orkat stanna på denna jord pågrund av att någon anonym person som vågar skriva vad som helst bakom en skärm där ingen vet vem den är och inte bryr sig om kosekvenserna. 
 
 
 

Kommentera här: