20 frågor

1. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Min familj
 
2. Hur lång är du?
Typ 1,75 
 
3. Hur gammal är du om fem år?
Tjugoett
 
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Micke & Veronika med min pojkvänn och hans familj :)
 
5. Vem ringde du senast?
Mammi
 
6. Vem ringde dig senast?
Jessica
 
7. Hur löd de senaste sms:et du fick?
Haha bra :* <3 
 
8. Föredrar du att ringa eller smsa?
Smsa
 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta :)
 
 
 
10. När såg du senast din mamma?
2 timmar sen
 
11. Vilken ögonfärg har du?
Grön/blå
 
12. När vaknade du imorse?
Är sjuk så först 5 sen 7 sen 11...
 
13. Vilken plas föredrar du minst?
Vet inte riktigt... Ute på landet utan teckning och utan kompis
 
14. Vad dricker du till frukost?
Te eller mjölk
 
15. Har du en dator?
Ja, tre men bara en (skoldatorn) som funkar just nu
 
16. Någonting du inte kan leva utan.
Min familj, vänner, mjölk och choklad. 
 
17. Vad är det första du gör innan du går upp?
Somnar om ZZZzzzzz...
 
18. Vad brukar du göra innan du lägger dig? 
Titta instagram
 
19. Vad är det dyraste du äger?
Just nu tror jag att det är mitt smik eller mina väskor
 
20. Vart skulle du vilja bo?
Med någon kompis på Miami, Hawaii eller Hollywood
 
 
 

Kommentera här: